Artykuły
Wyświetlono rezultaty 141-150 z 150.
Poprawiona podróż (Brd 6, Cza/Zak 6, Drd 6)
01-06-2005 20:48 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 3
Poprawiona podróż
Transmutacja
Poziom: Brd 6, Cza/Zak 6, Drd 6
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Osobisty
Cel: Ty
Czas trwania: 30 minut/poziom
Rzut obronny: Wytrwałość neguje (nieszkodliwy)
Odporność na czary: Tak (nieszkodliwy)
Zaklęcie to działa podobnie jak czar Podróż,...
Podróż (Brd 4, Cza/Zak 4, Drd 4)
01-06-2005 20:39 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 6
Podróż
Transmutacja
Poziom: Brd 4, Cza/Zak 4, Drd 4
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Osobisty
Cel: Ty
Czas trwania: 10 minut/poziom
Rzut obronny: Wytrwałość neguje (nieszkodliwy)
Odporność na czary: Tak (nieszkodliwy)
To uniwersalne zaklęcie podróżne bywa przydatne wielu c...
Poprawione pływanie (Cza/Zak 3)
20-05-2005 23:32 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 8
Poprawione pływanie
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 3
Komponenty: W, K
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Dotknięte stworzenie
Czas trwania: 1 minuta/poziom
Rzut obronny: Wola neguje (nieszkodliwy)
Odporność na czary: Tak (nieszkodliwy)
Podmiot czaru uzyskuje prędkość pływania 27 m w l...
Mistrz luster (3 ed.)
Jedno niewielkie lusterko może pomieścić w sobie cały wszechświat
16-05-2005 18:20 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 23
UWAGA: Do efektywnego użycia tej klasy prestiżowej w grze potrzebna jest Księga Planów.
Magia jest jednym z podstawowych narzędzi, które kształtują świat. Jednak, co szybko odkrywają wszyscy jej adepci, posiada również pewne ograniczenia. Pełna niebezpieczeństw, niepewnych ścieżek, często doprowadz...
Większy ostrzowy dysk (Cza/Zak 7)
15-04-2005 15:28 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 6
Większy ostrzowy dysk
Wywoływanie [moc]
Poziom: Cza/Zak 7
Komponenty: W, S, K
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy)
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak
Zaklecie działa jak czar Ostrzowy dysk, ale następujące cechy pocisku ulegają zmian...
Ostrzowy dysk (Cza/Zak 4)
15-04-2005 15:22 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 9
Ostrzowy dysk
Wywoływanie [moc]
Poziom: Cza/Zak 4
Komponenty: W, S, K
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy)
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak
Czar ten tworzy magiczny pocisk w formie dysku o średnicy ok. 25 cm, który wystrzeliwuje z w...
Smokokrwiści
Tylko oni mają taki rodowód
11-04-2005 19:57 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 149
Smokokrwiści są odległymi potomkami smoków, ludźmi, w których żyłach znajduje się domieszka smoczej krwi. Nie tak potężni jak półsmoki, posiadają z nimi pewne cechy wspólne. Rodzą się najczęściej jako dzieci półsmoków, o bardziej jeszcze rozcieńczonej krwi. Czasem zdarza się, że w zupełnie zwyczajn...
Egzotyczna broń dystansowa (5 sztuk)
31-01-2005 18:04 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 0
Tabela 1-1: Egzotyczna broń dystansowa:
Broń
Koszt
Obrażenia
Krytyk
Zasięg
Waga
Typ
Mała
Sztyelt, wyważony
30 sz
1k6
x2
6 m
1 kg
Kłute
Toporek, wyważ...
Powietrzne schody (Cza/Zak 4)
20-11-2004 21:18 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 6
Powietrzne schody
Wywoływanie [moc]
Poziom: Cza/Zak 4
Komponenty: W, S
Czas rzucania: 1 runda
Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy)
Czas trwania: 1 runda/poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie
Czar ten bywa bardzo użyteczny dla wielu magów, którzy nie przepadają za lataniem, a ch...
Spektranie [PDF]
Nie samymi drowami człowiek żyje.
26-06-2004 14:01 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 24
"Spektranie to rasa ludzi żyjąca w Podmroku, która dawno temu przeniosła się tam, kryjąc przed prześladowaniami [...]. Schronili się w tunelach ciągnących się pod całym światem, mając nadzieję, że ciemności ukryją ich odmienność i dadzą im odpoczynek. Mylili się jednak."
Spektranie to gry...
Przejdź do strony:
- << Pierwsza
- < Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8