Artykuły

Wyświetlono rezultaty 141-150 z 150.

Poprawiona podróż (Brd 6, Cza/Zak 6, Drd 6)

01-06-2005 20:48 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 3
Poprawiona podróż Transmutacja Poziom: Brd 6, Cza/Zak 6, Drd 6 Komponenty: W, S, M Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Osobisty Cel: Ty Czas trwania: 30 minut/poziom Rzut obronny: Wytrwałość neguje (nieszkodliwy) Odporność na czary: Tak (nieszkodliwy) Zaklęcie to działa podobnie jak czar Podróż,...

Podróż (Brd 4, Cza/Zak 4, Drd 4)

01-06-2005 20:39 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 6
Podróż Transmutacja Poziom: Brd 4, Cza/Zak 4, Drd 4 Komponenty: W, S, M Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Osobisty Cel: Ty Czas trwania: 10 minut/poziom Rzut obronny: Wytrwałość neguje (nieszkodliwy) Odporność na czary: Tak (nieszkodliwy) To uniwersalne zaklęcie podróżne bywa przydatne wielu c...

Poprawione pływanie (Cza/Zak 3)

20-05-2005 23:32 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 8
Poprawione pływanie Transmutacja Poziom: Cza/Zak 3 Komponenty: W, K Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Dotyk Cel: Dotknięte stworzenie Czas trwania: 1 minuta/poziom Rzut obronny: Wola neguje (nieszkodliwy) Odporność na czary: Tak (nieszkodliwy) Podmiot czaru uzyskuje prędkość pływania 27 m w l...

Mistrz luster (3 ed.)

Jedno niewielkie lusterko może pomieścić w sobie cały wszechświat

16-05-2005 18:20 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 23
UWAGA: Do efektywnego użycia tej klasy prestiżowej w grze potrzebna jest Księga Planów. Magia jest jednym z podstawowych narzędzi, które kształtują świat. Jednak, co szybko odkrywają wszyscy jej adepci, posiada również pewne ograniczenia. Pełna niebezpieczeństw, niepewnych ścieżek, często doprowadz...

Większy ostrzowy dysk (Cza/Zak 7)

15-04-2005 15:28 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 6
Większy ostrzowy dysk Wywoływanie [moc] Poziom: Cza/Zak 7 Komponenty: W, S, K Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy) Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Brak Odporność na czary: Tak Zaklecie działa jak czar Ostrzowy dysk, ale następujące cechy pocisku ulegają zmian...

Ostrzowy dysk (Cza/Zak 4)

15-04-2005 15:22 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 9
Ostrzowy dysk Wywoływanie [moc] Poziom: Cza/Zak 4 Komponenty: W, S, K Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy) Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Brak Odporność na czary: Tak Czar ten tworzy magiczny pocisk w formie dysku o średnicy ok. 25 cm, który wystrzeliwuje z w...

Smokokrwiści

Tylko oni mają taki rodowód

11-04-2005 19:57 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 149
Smokokrwiści są odległymi potomkami smoków, ludźmi, w których żyłach znajduje się domieszka smoczej krwi. Nie tak potężni jak półsmoki, posiadają z nimi pewne cechy wspólne. Rodzą się najczęściej jako dzieci półsmoków, o bardziej jeszcze rozcieńczonej krwi. Czasem zdarza się, że w zupełnie zwyczajn...

Egzotyczna broń dystansowa (5 sztuk)

31-01-2005 18:04 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 0
Tabela 1-1: Egzotyczna broń dystansowa: Broń Koszt Obrażenia Krytyk Zasięg Waga Typ Mała             Sztyelt, wyważony 30 sz 1k6 x2 6 m 1 kg Kłute Toporek, wyważ...

Powietrzne schody (Cza/Zak 4)

20-11-2004 21:18 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 6
Powietrzne schody Wywoływanie [moc] Poziom: Cza/Zak 4 Komponenty: W, S Czas rzucania: 1 runda Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy) Czas trwania: 1 runda/poziom Rzut obronny: Brak Odporność na czary: Nie Czar ten bywa bardzo użyteczny dla wielu magów, którzy nie przepadają za lataniem, a ch...

Spektranie [PDF]

Nie samymi drowami człowiek żyje.

26-06-2004 14:01 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 24
"Spektranie to rasa ludzi żyjąca w Podmroku, która dawno temu przeniosła się tam, kryjąc przed prześladowaniami [...]. Schronili się w tunelach ciągnących się pod całym światem, mając nadzieję, że ciemności ukryją ich odmienność i dadzą im odpoczynek. Mylili się jednak." Spektranie to gry...